تا اطلاع ثانوی ارسال سفارشات بیش از 15 کیلوگرم رایگان میباشد.

اسپرسو ایلیا

برشتکاری قهوه اسپرسو ایلیا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تعمیر دستگاه اسپرسو

فهرست مطالب

تعمیرات تخصصی دستگاه اسپرسو ساز صنعتی و خانگی

تعمیر دستگاه اسپرسو یکی از مهمترین قسمتهای رسیدگی و سرویس می باشد. اگر دستگاه اسپرسو ساز خود را به تازگی خریداری کرده اید و یا مدت زمان زیادی از آن استفاده می کنید، در رابطه با تمیزکاری و جرمگیری دستگاه خود چه اطلاعاتی دارید؟ درباره تعمیر دستگاه اسپرسو چطور؟ آیا می دانید هر چند وقت یکبار دستگاه خود را باید تمیز کنید و نحوه ی تمیزکردن آن را می دانید؟ ما در این مقاله نکاتی را برای شما یادآوری کرده ایم تا با رعایت آن ها کیفیت و بازدهی دستگاه خود را بالا ببرید، پس تا انتها همراه ما باشید.

اسپرسو نوشیدنی محبوب در دنیای امروزی است و اکثر افرادی که علاقه به نوشیدن قهوه دارند در خانه خود دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز دارند. دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز همانند سایر وسایل برقی در آشپزخانه نیاز به مراقبت و نگهداری، تمیزکاری دارند. درواقع برای سرویس دستگاه اسپرسو خود باید اقدام کنید، برخی از این دستگاه ها به صورت خودکار عملیات تمیزکاری را انجام می دهند اما گاهی اوقات دستگاه برای کارایی بهتر نیاز به سرویس و جرمگیری و یا در کل تعمیر دستگاه اسپرسو و یا سرویس دستگاه اسپرسو دارد، که معمولا توسط تکنسین های متخصص در این زمینه انجام می شود.

سرویس دستگاه اسپرسو 

برای مراقبت و نگهداری بهتر دستگاه اسپرسو ساز خود به صورت روزانه سبد قهوه، هدگروپ و پرتا فیلتر را تمیز کنید. سرویس دستگاه اسپرسو بسیار مهم است، پاکسازی به این صورت است که ابتدا با آب داغ شستشو داده تا تفاله های باقی مانده از آن پاک شوند و با دستمال آن ها را بادقت تمیز نمایید و در پایان با حوله تمیز آن ها را خشک نمایید. توجه داشته باشید که تفاله های قهوه ای که به هدگروپ چسبیده اند را با استفاده از فرچه مخصوص آن پاکسازی کنید.

در مقاله های بعدی در مورد شستشوی هد گروپ های بیشتر توضیح خواهیم داد.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول در خصوص این مقاله

[wp-faq-schema accordion=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من