تا اطلاع ثانوی ارسال سفارشات بیش از 15 کیلوگرم رایگان میباشد.

اسپرسو ایلیا

برشتکاری قهوه اسپرسو ایلیا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دوره آموزش باریستا صفر تا صد بصورت حرفه ای

فهرست مطالب

در دوره آموزش باریستا صفر تا صد بصورت حرفه ای در کنار شما هستیم تا به یکی از بهترین و حرفه ای ترین باریستاها تبدیل شوید.

دوره آموزش باریستایی چیست؟

یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین شغل‌های دنیا، باریستایی است. این شغل علاوه‌‌بر داشتن هیجان هنگام کار، در هر مکان و هر زمان برای کسب درآمد مفید بوده و یکی از شاخه‌های پردرآمد محسوب می‌شود. به‌طور کلی داشتن پشتکار، خلاقیت و سلیقه، مواردی هستند که به باریستاها بسیار کمک می‌کنند. باریستا شخصی است که نوشیدنی‌های گرم و سرد را بر پایه اسپرسو تهیه می‌کند. این افراد در کافه‌ها به تولید نوشیدنی‌های سرد و گرم بر پایه قهوه و… می‌پردازند.

دوره آموزش باریستا چگونه است؟

با کمک دوره‌های آموزشی آکادمی برشته کاری ایلیا شما می‌توانید این هنر و توانایی را یاد بگیرید و به یک باریستای حرفه‌ای تبدیل شوید. در این دوره‌ی آموزشی، با تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو مانند کاپوچینو، لته، موکا، ماکیاتو، قهوه ترک و فرانسه (دمی) آشنا می‌شوید. در همین ابتدا باید توجه داشته باشید مدرسان و مربیان ما در این دوره‌ها، توانایی‌های لازم برای باریستا شدن را به شما عزیزان آموزش می‌دهند.

آیا به نظر شما فقط می‌توان بر روی اجسام و کالاهای فیزیکی سرمایه‌گذاری کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، خیر. زیرا جالب است بدانید که اگر به توانایی‌ها و استعدادهای خودمان توجه و دقت کنیم می‌بینیم که می‌توانیم روی خودمان نیز سرمایه‌گذاری کنیم و دوره‌های باریستا نوعی از این سرمایه‌گذاری ها است. امروزه آموزش یک هنر، به پیشرفت شما در زندگی بسیار کمک می‌کند زیرا مدتی است که مدارک دانشگاهی و موسسات آموزشگاهی چندان معتبر نیستند و داشتن یک مهارت به شما بیشتر کمک خواهد کرد. اگر فردی خلاق و هنرمندی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا دوره‌های باریستا را از دست ندهید.

دوره آموزش باریستا صفر تا صد بصورت حرفه ای

ویژگی‌ها و مزایای شرکت در دوره‌های آکادمی برشته کاری ایلیا

علاوه‌ بر اینکه در این دوره‌ها شما چندین بار فنون و تکنیک‌های باریستایی را به صورت عملی تمرین می‌کنید این دوره مزایای زیر را نیز شامل می‌شود:

  • آموزش براساس سرفصل‌های استاندارد بین المللی SCA
  • آموزش یک مهارت پول‌ساز
  • آموزش به‌طور عملی با تعداد کمی هنرجو در هر دوره
  • ارائه مدرک رسمی
  • رده علمی و مهارتی بالای مدرسین این دوره
  • هزینه‌ی مناسب دوره‌ها
  • فضای مناسب آموزشی و تجهیزات کامل این فضا

مشتریان ما چه کسانی هستند؟

تا الان افراد زیادی برای دوره‌های باریستایی به آکادمی برشته کاری ایلیا آمدند اما می‌توانیم افرادی که در این دوره‌ شرکت کرده‌اند را به چند دسته تقسیم کنیم.

1) کسانی که تصمیم به مهاجرت دارند و می‌خواهند با مدرکی معتبر و با داشتن یک مهارت این کار را آسان‌تر انجام دهند.

2) افرادی که قصد دارند شغل دوم و به‌صورت پاره وقت داشته باشند.

3) کسانی که به قهوه علاقه زیادی دارند و خلاق هستند و  می‌خواهند کسب و کار خود را (کافه و برشته کاری) راه اندازی کنند.

4) کسانی که صاحب کافه هستند و قصد دارند با شرکت در این دوره‌ها از جزئیات این هنر مطلع شود.

5) و در آخر بهتر است بدانید که دوره‌های مخصوصی برگزار کرده‌ایم که ویژه کسانی است که قصد دارند شغل باریستایی، شغل اصلی آن‌ها باشد.

دوه آموزشی باریستا تاریخ 18 الی 20 مهر 1401

دوه آموزشی باریستا تاریخ 20 الی 22 آذر 1401

دوه آموزشی باریستا تاریخ 14 الی 16 دی 1401

سرفصل‌های دوره آموزش باریستا حضوری

در دوره‌های آموزشی آکادمی برشته کاری ایلیا پنج مبحث برای آموزش شما وجود دارد که عبارتند از‌: آموزش تئوری از مزرعه تا فنجان، آموزش عملی باریستا، لاته آرت، قهوه ها دمی و آموزش مقدماتی برشته کاری. جدا از سر فصل های اصلی در این دوره آموزشی به موارد زیر اشاره خواهد شد:

و ایمنی محل کار، فنون مهمانداری، ، ، لولینگ، تمپینگ، قوانین گرایندر و کالیبریشن، مقدمه‌ای بر اسپرسو، معرفی روش‌های دم‌آوری قهوه، شناخت قهوه و انواع آن، آموزش برشته کاری و آشنایی با روش‌های فرآوری قهوه را به طور کامل آموزش خواهید دید و در دوره عملی با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • راهنمای راه اندازی کافه
  • آموزش منوی استاندارد کافه
  • ایمنی و مدیریت محل کار
  • فنون مهمانداری
  • آمادگی مصاحبه و استخدام در کافه
  • و تمامی مواردی که شما به عنوان یک باریستا نیاز دارید

در آموزش عملی باریستا به شما موارد زیر را آموزش می‌دهیم:

  • شناخت تجهیزات کافه و آشنایی با تنظیمات دستگاه اسپرسو و آسیاب قهوه
  • آموزش کار با دستگاه اسپرسو و آسیاب قهوه
  • شناخت انواع قهوه با توجه به منطقه(خاستگاه)، فرآوری، درجه برشته کاری
  • کالیبریشن اسپرسو و تهیه اسپرسو استادارد
  • آموزش استاندارد منوی کافه (تهیه نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو)
  • آموزش قهوه فرانسه و قهوه ترک
  • آموزش لته آرت (اجرای طرح های پایه و استاندارد)
  • آموزش قهوه های دمی و کار با 12 دم افزار استاندارد قهوه
  • آموزش درجات برشته کاری و ترکیب کردن انواع قهوه

پیش نیازهای شرکت در دوره آموزشی باریستایی آکادمی برشته کاری ایلیا

به‌طور کلی پیش نیاز خاصی برای شرکت در دوره‌های آکادمی برشته کاری ایلیا وجود ندارد و تنها داشتن علاقه به هنر باریستایی و داشتن پشتکار لازم ضروری می‌باشد. اما برای آمادگی بیشتر برای شرکت در کلاس های عملی 9 ساعت ویدیو آموزشی به عنوان تئوری کاملی از مباحث قهوه در اختیار کارآموز ها قرار میگیرد.

جالب است بدانید، پس از پایان دوره‌های باریستا، آکادمی برشته کاری ایلیا به شما در موارد مختلف مانند: راه اندازی کافه، خرید انواع ابزارهای مرتبط با این کار، خرید قهوه‌های مرغوب و همچنین تبلیغ برای کافه، مشاوره می‌دهد و شما می‌توانید از مشاوره‌های ما بهره کافی را ببرید. و همچنین اگر بخواهید در دوره‌های پیشرفته شرکت کنید، می‌توانید از تخفیفات ویژه ما بهره‌مند شوید. باید توجه داشته باشید شما به علت گرفتن مدرک معتبر و آموزش اصولی در این دوره‌ها، می‌توانید در مدت زمان کمی وارد بازار کار شوید و از هنر خود کسب درآمد کنید!

دوره آموزش باریستا چقدر طول میکشد؟

قبل از شروع دوره 9 ساعت ویدیو آموزشی در قالب 81 اپیزود در اختیار هنرجویان قرار میگیرد تا با دیدن این دوره آموزشی آمادگی لازم را جهت دوره های عملی داشته باشند. ارائه ویدیو آموزشی جهت زمان بیشتر هنرجویان برای کار با تجهیزات در دوره حضوری میباشد. دوره حضوری در 4 روز 6 ساعته در آکادمی برشته کاری ایلیا برگذار میشود.

پس از اتمام این دوره، مدرک شما عزیزان صادر می‌شود. و قبل از ثبت نام ساعات و روزهای برگزاری این دوره به شما اطلاع داده می‌شود. مدرس اصلی دوره‌های آکادمی برشته کاری ایلیا آقای مسعود دلپسند دارای مدارک بین المللی باریستا از دانشگاه ایلی ایتالیا بوده که سال‌های زیادی در زمینه قهوه فعالیت داشته است.

مسعود دلپسند

آقای امیر عرفان خوبستانی نفر دوم ویژوال و نفر اول تکنیکال مسابقات لاته آرت تبریز مدرس مبحث لاته آرت میباشد.

 امیر عرفان خوبستانی

هزینه دوره باریستا

هزینه شرکت در این دوره، در آکادمی  برشته کاری ایلیا بستگی به نوع دوره‌ای دارد که شما انتخاب می‌کنید. اما لازم است توجه داشته باشید مدرک معتبر بصورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار میگیرد.

تفاوت آکادمی برشته کاری ایلیا با دیگر آموزشگاه‌های باریستایی چیست؟

تفاوت ما در کیفیت آموزش‌های ماست، بسیاری از افراد پس از شرکت در دوره‌های برشته کاری ایلیا وارد بازار کار شده‌اند و از مهارت خود کسب درآمد کرده‌اند. علاوه‌بر این موارد همواره دوره‌های آموزشی ما با وجود کیفیت بالا نسبت به سایر موسسه‌ها هزینه پایین‌تری داشته و این هزینه پایین صرفا جهت جلب رضایت شما عزیزان است. و همچنین شما پس از شرکت در دوره میتوانید بصورت همیشگی با پشتیبانی آکادمی برشته کاری ایلیا و مدرسین دوره آقای مسعود دلپسند و آقای امیر عرفان خوبستانی در ارتباط باشید.

آیا بانوان نیز می‌توانند باریستا شوند؟

بهتر است بدانید که جنسیت در این هنر مهم نیست و داشتن علاقه، پشتکار و خلاقیت است که باعث موفقیت شما می‌شود. همچنین خوب است بدانید خانم‌ها به علت ظرافتی که دارند می‌توانند باریستا‌های موفق‌تری‌ شوند.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره دوره‌های آموزشی آکادمی برشته کاری ایلیا سخن گفتیم و اطلاعات مناسبی درباره این دوره‌ها به شما عزیزان ارائه دادیم. اینک شما اگر قصد دارید در این دوره‌ها شرکت کنید و از مزایای این دوره‌ها بهره‌مند شوید می‌توانید از طریق شماره تلفن 09391070113با ما در ارتباط باشد.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول در خصوص این مقاله

[wp-faq-schema accordion=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من