تا اطلاع ثانوی ارسال سفارشات بیش از 15 کیلوگرم رایگان میباشد.

اسپرسو ایلیا

برشتکاری قهوه اسپرسو ایلیا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

قهوه سبز چیست؟

فهرست مطالب

قهوه سبز چیست؟

در یک عبارت کوتاه، Green Coffee یا همان قهوه سبز را می‌توان قهوه بو داده نشده یا برشته نشده تعریف کرد. دانه‌های قهوه برای دم کردن و قابل مصرف شدن باید برشته شوند. به عبارت صحیح‌تر این دانه‌ها باید مطابق با نوشیدنی که نیاز داریم به درجات مختلفی رست یا برشته شده و پس از آن برای تهیه نوشیدنی، این دانه‌ها باید آسیاب شوند.

ما در ادامه مطالب این صفحه درباره قهوه سبز سخن خواهیم گفت و اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهیم داد و اینک به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب این صفحه همراه ما باشید.

وقتی صحبت از قهوه سبز می شود داستان از آن قرار است که دانه قهوه رست نخواهد شد، در این گونه قهوه‌ها دانه‌های خام قهوه را  آسیاب کرده و سپس برای تهیه و دم آوری نوشیدنی، از آن استفاده می کنند.

قهوه سبز چیست؟

چگونه نوشیدن قهوه سبز میان مردم رایج شد؟

چند سالیست که این نوع نوشیدنی در میان مردم و البته افراد دارای اضافه وزن کمی رایج شده است و این افراد، قهوه سبز را با هدف لاغری مصرف می کنند. دلیل آن هم جملاتی است که پیرامون این نوشیدنی گفته می شود. جملاتی نظیر قرص قهوه سبز، قهوه سبز برای لاغری، کپسول قهوه سبز، سوختن چربی‌های اضافی با قهوه سبز و… مسلما می‌دانید افراد با وزن‌های بالا معمولا به دنبال راهی آسان برای کم کردن وزن خود هستند و به همین علت، به نوشیدن قهوه سبز روی می‌آورند تا وزن خود را به‌سرعت کاهش دهند. دانه قهوه سبز به رنگ سبز و تلخی آن نیز از قهوه رست شده کم‌تر بوده و طعمی خاص دارد.

قهوه سبز چگونه باعث لاغری می شود؟

تحقیقاتی که در رابطه با تاثیر عصاره قهوه سبز انجام شده است حاکی از آن است که وجود مقدار زیادی کلروژنیک اسید در قهوه سبز به کاهش وزن افراد کمک بسیاری می‌کند که البته این ترکیب به نام آنتی اکسیدان نیز شناخته می‌شود. باید توجه داشته باشید آنتی اکسیدان‌های قهوه به تنظیم گلوکزهای فرد کمک می‌کنند و باعث کاهش تولید سلول‌های چربی در خون می‌شوند.

قهوه سبز و کاهش چربی‌های اضافی

بعضی از منابع، خواص قهوه سبز در رابطه با کاهش وزن را تایید نمی‌کنند. اما طبق گفته محققان، این عصاره به کاهش چربی‌های بدن کمک کرده و این امر در طول زمان کم کردن وزن را در پی دارد. البته نقش اساسی در لاغری را کافئین بازی می‌شکند و کافئین تاثیر بیش‌تری در لاغری افراد دارد. جالب است بدانید افراد چاق همیشه دنبال خوردن یا نوشیدن چیزی برای لاغری هستند در صورتی که با کمتر خوردن و نوشیدن و رعایت یک سری نکات ساده می‌توانند سبب کاهش وزن خود شوند.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره قهوه سبز نکاتی را بیان کردیم و اینک در انتهای مطالب این صفحه پیشنهاد می‌کنیم مطالب این صفحه را برای دوستداران قهوه سبز ارسال کنید.

اسپرسو ایلیا بصورت پخش عمده در حال فعالیت میباشد و شما میتوانید از فروشگاه ماه دیدن کنید و از پک های تست فوق العاده ما استفاده کنید و بصورت وزنهای بالا باهم همکاری داشته باشیم.

اسپسرو ایلیا در زمینه برشتکاری و رست قهوه بصورت تخصصی بر روی تمامی قهوه میتواند به شما مشاوره رایگان بدهد.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول در خصوص این مقاله

[wp-faq-schema accordion=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من