در این مطلب با بهترین نمایندگی تعمیرات دستگاه اسپرسو ساز در تهران و کرج آشنا شوید.

10 نمایندگی تعمیرات دستگاه اسپرسو ساز در تهران و کرج

اسپرسو ایلیا نمایندگی تعمیرات انواع اسپرسو ساز صنعتی و خانگی

دسترسی آسان به نمایندگی تعمیرات دستگاه اسپرسو ساز در تهران و کرج

  • با شماره گیری نمایندگی تعمیرات مربوطه می توانید، درخواست تعمیر را ثبت کنید و اجازه دهید که مسئول مربوطه به آدرس منزل یا محل کار شما مراجعه نماید.
  • روش دوم این است که شما خودتان دستگاه اسپرسو ساز را به آدرس مرکزی ما برسانید.

هزینه تعمیر اسپرسو ساز

این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیر اسپرسو ساز طبق جدول استاندارد بوده متصدی اعزامی نرخ را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه خدمات فنی و جانبی اعلام می کند.

مشاوره رایگان تعمیر اسپرسو ساز

یکی از امتیازات استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اسپرسوساز ایلیا دریافت مشاوره رایگان است. توضیح مختصری در خصوص مشکل بودجود آمده در دستگاهتان عنوان کنید، اطلاعات کافی در اختیارتان قرار می دهد تا اقدامات اولیه تعمیر دستگاه اسپرسو ساز توسط شخص خودتان انجام گیرد.

تعمیرات اسپرسو ساز با قطعات فابریک

تیم متخصص پس از باز کردن دستگاه یکی پس از دیگری قطعات را بررسی می کند، اگر دستگاه قابلیت ادامه کار را داشته باشد، بدون نیاز به تعویض پس از آنکه تعمیر جزئی روی آن صورت گرفت، در محل خود قرار می گیرد. همچنین اگر قطعه ای کارایی خود را از دست داده باشد، با قطعه اورجینال تعویض می شود.

اگر دستگاه اسپرسوساز صنعتی یا خانگی شما کارایی سابق خود را از دست داده و یا دچار مشکل شده است، با تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی ایران در کنارتان هستیم تا عطر و طعم لذتبخش قهوه را دوباره به خانه‌تان بازگردانیم.

بعد از تکمیل فرم درخواست تعمیرات، در اسرع وقت تیم کارشناسی تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

با ما در تماس باشید

02191303263 – 02122126568 – 09128431383